
باور دارم که دوست یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین موهبتهای زندگی آدمه که بعد از خانواده و گاهی حتی در کنار خانواده میتونه از مهمترین و اثرگزارترین افراد زندگیت باشه.دوست خوب یه نعمته همونطور که سلامتی نعمته که امنیت و آرامش نعمته..مهم نیست که دوستان زیادی دور و برت باشن مهم اینه که هر چند تا دوست داری حتی انگشت شمار همونا حالتو خوب کنن.از بودنشون لذت ببری و از بودنت لذت ببرن... بقیه در ادامه مطلب .... !...
ادامه مطلب