سلام دوستان ! میدونم هر از گاهی یه سر به وبلاگ میزنین ولی صداشو در نمیارن!!

راستش یه مدتی هست که از نظر مالی به مشکل برخوردم . از سر اعتماد به دیگران و مخصوصا بی تدبیری و ساده لوحی خودم ، به این وضع افتادم . بد زمانه ای شده انصافا و به هیشکی نمیشه اعتماد کرد ! جوری شده که وقتی از یکی میخوری ، به ناچار اطرافیانت رو هم تحت تاثیر قرار میدی . ولی شکر خدا مسئله منم زیاد بحث مالی نیست ! چون بلاخره یه تجربه خیلی مهم توی زندگیم اونم توی 22 سالگی نصیبم شده که تا اخر عمرم فراموش نمیکنم . از طرفی هم از دار دنیا یه ماشین دارم و اگه ببینم کم اوردم ، اونو میفروشم . این روزها ذهنم درگیر مسائل عاطفی هست . از طرفی بهترین دوست و برادرم رو ناراحت و دلسرد کردم ، از طرفی با خانواده به مشکل بر خوردم ، از طرفی هم با همسرم مدام دعوا میکنم ! ادم واقع بینی هستم و میدونم که صد در صد مشکلات از خودمه ! اینکه از کجا به کجا رسیدم و گند زدم این برام دردناکه ! راستش هیچ دلیل و منطقی نمیتونیم براش بیارم که چرا اینطور شد . ولی اینقدر میدونم که همه کارایی که کردم فقط به خاطر این بود که بتونم عزیزانم رو پیش خودم نگه دارم . ولی از بد روزگار و بی تجربه بودنم و صد البته هوا و هوس جوانی ، این بلاتکلیفی رو نصیبم کرد . اوضاع یه جوری شده که اصلا خودم خندم میگیره توضیح بدم

همشون هم به هم دیگه ربط دارن متاسفانه ..یعنی فکر نمیکنم کسی به اندازه من در این مدت کوتاه یه ساله ، این همه گند بالا بیاره

پاتوبلاگ...
ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 8:18