خیلی
دلم میخواست یکی رو داشته باشم که بتونم حرفامو بهش بگم . ولی واقعا اونی که باید باشه ، نیست ! اطرافم پر از آدم هایی هست که
میخواستن من حرفامو بهشون بگم .. بعضی اوقات هم سه پیچ میشدن ولی چون من چیزی نمیگفتم رابطه خراب میشد . راستش من وقتی میبینم که حرف زدن من چیزی رو عوض نمیکنه ترجیح میدم سکوت کنم . میخوام با یکی دردودل کنم که فقط حرفای منو گوش کنه .. میخوام فقط حرفای منو گوش کنه و نه کس دیگه ! در به در دنبال این شخص هستم ! نمیدونم کارم درسته یا غلط ! ولی من خوشم نمیاد حرفای شخصیم رو به کسی بزنم که قلبش پر از حرفای شخصی یکی دیگس !
پست ثابت پاتوبلاگ...
ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 8:18