
باید خداحافظی کرد!از همه آنهایی که دوست داشتنِ بی شائبه را نیاموخته اند.از همه آنهایی که عشق را حقِ مسلمِ خود میدانند و حتی ذرهای عشق ورزیدن بلد نیستند.از همه آنهایی که چشمهایشان را به خوبیها میبندند و کوچکترین اتفاقها را از دریچه ی شک و تردید میبینند.از همه آنهایی که هرگز کلامی به مهر بر زبانشان جاری نمیشود، آنهایی که تمام فرصتها را غنیمت میشمارند برای رنجاندن کسانی که تشنه ی محبتند.باید خداحافظی کرد!از آنهایی که به کرات دل ما را شکسته اند.از آنهایی که از شادمانیهای ما شاد نمیشوند.از آنهایی که ...
ادامه مطلب
باور دارم که دوست یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین موهبتهای زندگی آدمه که بعد از خانواده و گاهی حتی در کنار خانواده میتونه از مهمترین و اثرگزارترین افراد زندگیت باشه.دوست خوب یه نعمته همونطور که سلامتی نعمته که امنیت و آرامش نعمته..مهم نیست که دوستان زیادی دور و برت باشن مهم اینه که هر چند تا دوست داری حتی انگشت شمار همونا حالتو خوب کنن.از بودنشون لذت ببری و از بودنت لذت ببرن... بقیه در ادامه مطلب .... !...
ادامه مطلب