پاتوبلاگ

متن مرتبط با «دوستی ها» در سایت پاتوبلاگ نوشته شده است

خداحافظ آدمu200cهای نامهربان ...

  • نیلوبلاگ

    باید خداحافظی کرد!از همه آنهایی که دوست داشتنِ بی شائبه را نیاموخته اند.از همه آنهایی که عشق را حقِ مسلمِ خود میدانند و حتی ذرهای عشق ورزیدن بلد نیستند.از همه آنهایی که چشمهایشان را به خوبیها میبندند و کوچکترین اتفاقها را از دریچه ی شک و تردید میبینند.از همه آنهایی که هرگز کلامی به مهر بر زبانشان جاری نمیشود، آنهایی که تمام فرصتها را غنیمت میشمارند برای رنجاندن کسانی که تشنه ی محبتند.باید خداحافظی کرد!از آنهایی که به کرات دل ما را شکسته اند.از آنهایی که از شادمانیهای ما شاد نمیشوند.از آنهایی که ...

    ادامه مطلب
  • دوست

  • نیلوبلاگ

    باور دارم که دوست یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین موهبتهای زندگی آدمه که بعد از خانواده و گاهی حتی در کنار خانواده میتونه از مهمترین و اثرگزارترین افراد زندگیت باشه.دوست خوب یه نعمته همونطور که سلامتی نعمته که امنیت و آرامش نعمته..مهم نیست که دوستان زیادی دور و برت باشن مهم اینه که هر چند تا دوست داری حتی انگشت شمار همونا حالتو خوب کنن.از بودنشون لذت ببری و از بودنت لذت ببرن... بقیه در ادامه مطلب .... !...

    ادامه مطلب