انسان

خرید بک لینک
هر چه انسان تر باشيم زخمها عميق تر خواهند بود. هر چه بيشتر دوست بداريم بيشتر غصه خواهيم داشت. بيشتر فراق خواهيم کشيد و تنهاییهايمان بيشتر خواهد شد. شادیها لحظهای و گذرا هستند.
شايد خاطرات بعضی از آنها تا ابد در ياد بماند اما رنجها داستانش فرق مي کند تا عمق وجود آدم رخنه مي کند و ما هر روز با آنها زندگی ميکنيم .. انگار که اين خاصيت انسان بودن است ... !

پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: انسان,انسانم آرزوست,انسانیت,انسان شناسی و فرهنگ,انسان و حیوان,انسانيت,انسان در جستجوی معنا,انسان های اولیه,انسان شناسی,انسان الغاب, نویسنده: بازدید: 306 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:56

صفحه بندی