باور دارم که
دوست یکی از بزرگترین و ارزشمند ترین موهبتهای زندگی آدمه که بعد از خانواده و گاهی حتی در کنار خانواده میتونه از مهمترین و اثرگزارترین افراد زندگیت باشه.دوست خوب یه نعمته همونطور که سلامتی نعمته که امنیت و آرامش نعمته..مهم نیست که دوستان زیادی دور و برت باشن مهم اینه که هر چند تا دوست داری حتی انگشت شمار همونا حالتو خوب کنن.از بودنشون لذت ببری و از بودنت لذت ببرن...
بقیه در ادامه مطلب .... !
پاتوبلاگ...
ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال میکنید
برچسب: دوست یابی,دوستت دارم,دوست دختر,دوست,دوست دختر یابی,دوست داشتن,دوستی ها,دوستی,دوست یابی تهران,دوست خوب, نویسنده: بازدید: 294 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:56