اینکه از هر پنج نفر ،چهار نفر عکس پروفایلشونو متناسب با ماه محرم گذاشتن چیز بدی نیست...
نگید چطور یه شبه مومن شدن همه...
نگید تا دیروز عکس پروفایلش چی بود امروز چی شده...
نگین متظاهره...
نگید ریاکاره!
بیاین یاد بگیریم سرمون تو کار خودمون باشه.
یاد بگیریم احترام بزاریم به باور های همدیگه.
شاید اون شخص با هر بدی و خوبی ای که داره حتی با تغییر یک عکس پروفایل خواسته احترام بزاره به این ماه و حرمتش.
شاید هوایی شده...
شاید دلش شکستست و منتظر اجابت حاجتشه..
ادما رو از دیروزشون قضاوت نکنیم تا
شرمنده فرداشون نشیم!
خوب باشیم..
همین!
برچسبها: قضاوت, محرم, پروفایل, عکس
+ نوشته شده در جمعه شانزدهم مهر ۱۳۹۵ساعت 12:8  توسط سینا مهدیپور |
پاتوبلاگ...ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال میکنید
برچسب: قضاوت, نویسنده: بازدید: 167