حرف نزدن ، آدم رو پیر میکنه !

خرید بک لینک
چيزي كه آدم رو پير مي كنه، گذر زمان نيست، حرف نزدنه.
مگه آدم چقدر مي تونه حرف رو حرف بذاره و بريزه توي خودش؟ كلمه روي كلمه بچينه و شهر و كوچه هاش رو بالا پايين كنه؟ آدم هر چقدر صبور، هر چقدر توو دار، يه جايي بالاخره كم مياره.
يه جايي مي بيني خسته اي از اين خودت و خودت بودن، از اين بي شنونده بودن.
مثل آدم در حال سقوط، دست ميندازي كه فقط پيداش كني.. در حد دو كلمه.. در يه سلام و خداحافظي ساده، در حد اينكه فقط به خودت قوت قلب بدي كه آروم باش، يكي هست.
اينكه مثل اسپند روي آتيشي، اينكه هر بيست ثانيه يكبار گوشيت رو چك مي كني، اينكه آدم به آدم خيابونها رو مي گردي تا پيداش كني.. يعني حرف داري.. حرف.
تووي زندگي هر آدمي، بايد كسي باشه تا حرفهايي كه دلت نمي خواد ديگران بدونن رو بهش بگي.. كسي كه خيلي مهم نباشه كيه و كجاس. فقطِ فقط بودنش مهم باشه....
بايد كسي باشه كه بهش بگي ، يه لحظه صبر كن، منو ببين.. هيچي نگو عزيزم ، هيچي.. فقط گوش كن. حرف دارم.. حرف.
.
حرف نزدن، آدم رو پير مي كنه.

پاتوبلاگ...

ما را در سایت پاتوبلاگ دنبال می‌کنید

برچسب: حرف نزدن کودک دو ساله,حرف زدن کودک,حرف نزدن,حرف نزدن کودکان,حرف زدن کودک 3 ساله,حرف نزدن کودک سه ساله,حرف زدن مرده در خواب,حرف نزدن کاسکو,حرف زدن کودک 2 ساله,حرف نزدن کودک 2 ساله, نویسنده: بازدید: 355 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:56

صفحه بندی